Pages

for the rest of my life.....amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 10, 2011

biLa @nak Buah Aku BerAksi

tetiba ari nie rasa rindu yg sgt kt anak buah aku yg duo org nie
maklumlah lama benor kt umah nenek nye sunyi lak uma mummy
kalo ada dorang mesti ada je kecoh tmbh dgn sepah2 umah bagai didatangi ribut
ape lg mummy pasti akan bertukar menjadi "tarzan"

.
.
.
.
..

haaaa nk tgk gmr 2org pemusnah rumah tu x?
jgn terkezzzzzut k
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




position : ketua persatuan "kasi sepah punyer"
nurpermata sari katarina




position : assistant persatuan "kasi sepah punyer"
nurpermata sari jacklyna




dan dlm persatuan tu mmg ada 2ahli jew hehehe
nama kemain semat tp
jengjengjeng




nie keadaan bilik sebelom di ranap kan
mmg cun abes tp seketika kemudian
dtg la mereka




tada.....ni la die mereka tlh mula beraksi
melakukan kegiatan meranap kn segala mcm yang ada
tanpa perlukan ahli persatuan yg ramai
dan mereka berjaya melakukan nye
hahahhaa


so ape lg dh tgk picture2 nie
sapa yg rasa perlukan perkhidmatan mereka berdua
sila berhubung dgn auntie die yg xlain xbukan
bukan saje suwitttttt
tp bertanggungjwb sbg manager tok
persatuan "kasi sepah punyer"
sila dail



untuk maklumat lanjut :)


2 comments:

  1. tq melodicpose.....tp sapa yg comey tu,yg kecik tu ke yg besar hehehe

    ReplyDelete