Pages

for the rest of my life.....amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 28, 2011

pRoJeK bArU..gEdIx2

wahhhh dah lama aku xedit blog aku nie
ish maklum lah org penting mmg slalu bz kemain
masyukkkkk....memandangkn mama dh masyuk ape lg mulakan projek tok mengayatttt
demi mendptkn fund tok menghias bilik baru aku
nk taw ape????
;
;
;
;
;
;

jengjengjeng
projek baru aku nk ngecat bilik la
tp nk kaler ape yer ermmmmmmm
memandangkan aku nie gurl so then aku decide tok cat kaler PINK
wahh like2 (23kali dentuman sbg tanda bergema)

Haha..bukan kasi nampak gedik tapi mau kasi nampak sweet sikit je.. Warna bilik sekarang adalah biru purple....Terang nau..

Siap je cat bilik nanti baru boleh ke kedai perabotan untuk projek lain plak... Projek katakau... Projek menghabiskan boreh.. Ater.. Kate nak make over bilik kan.. Mesti la nak nampak lain sikit. Uh jangan risau terlebih bajet. mama in da house kn ada, ape lg jd banker la gamaknyer ;p


haaaa ni la contoh kaler yg aku minat sesgt,,comey niehhhhh
so harap2 akan terlaksana projek gedix aku nie
hip2 hoooreyyyyyyyyy

memandangkan aku akan bertunang xlama lg
so everything mau kasi cun
hahahaha

No comments:

Post a Comment